Wednesday, February 23, 2011

Tokidoki Maniac !!! ( must view if u like those cute stuffs:) )

tokidoki ("sometimes" in Japanese)
created in  
 by
Italian artist
and
his business partners 
Pooneh Mohajer and Ivan Arnold. 
(shhhhhh,jangan gtau kat orang aku curik ayat nih dari wikipedia tauu !!! )

jika anda merupakan seorang manusia,pasti anda akan jatuh hati kepada menatang tokidoki yang comeh2 belaka nih...okeyh,okeyh,aku sedaq  struktur ayat yang aku taip bunyi pelik & agak terok sebab aku dah lama tak bina ayat...al maklumlah,PMR kan dah habes...

tengok,tengok !!!
 don't play,play arh..
but phua chu kang versi tokidoki ponn adaa tau....


beg nih cool & vintage kann :)

skin utk i-phone ponn adaa :)

 aku suka yang nih !!! 
bahagia hidup aku kalau aku ada sweater nih...

cool kannn!!!kata cool cepat ! 

''cool !!! "

bagoih2 !!



see,see !!!

 yang nih lagi aku sukaa... 
"aku ponn suka gakk''
(sora-sora roh yang aku bela....)
yah,yah,aku tau awak ponn 
 suka.
give me ten !!.:D


wahhhhh !!!

 yogurt tokidoki ponn adaa tau :)
bahan utama yogurt nih sudah tentu tokidoki yang berjelmaan moo a.k.a. lembu...:)

yayyy!!! 
popcorn!!! 
cam tak penah makan popppppcorn jaa aku nih...

 haishhhh!!!jahat,jahat.....


p/s :saya suka tokidoki

p/s:tokidoki comeih

p/s:saya ada menyediakan khidmat utk melukis tokidoki,kalau anda nak,mai cari saya kat rumah tok saya naa..rumah tok saya dekat dengan rumah pak din yahhh :)


p/s: anda ponn suka tokidoki kannn??? !! :)

for moree & moree info :

http://www.tokidoki-blog.com/