Tuesday, December 14, 2010

I Adore em :)

Aku suka gilak banget kat depa nih :D

Memperkenalkan...

Blogger Remaja Terhangat Di Malaysia..


Irine Nadia Marcello (:


 
Fatin Liyana (:
cunnn kann depa nihh  (:


* * * * * * * *

Irine Yang Comell :)





 ''Irine Nadia Ab.Rahim. Panggil Irine sudaaaahhh.
Perempuan yang memiliki aset dua ekor gigi rabbit.''Irine...


Aku tertarik dengan blog Irine masa first time aku tengok blog irine kat dalam magazine about few months ago...
then,aku teroih goggle blog Irine n follow on the spottt :D
aku sukaa baca entri2 kat blog Irine...
besttt weyyyy....
takkan jemu baca arhhh...:D

Nih la blog Irine :) http://irinenadia.blogspot.com/



cute kannn Cik Irine kitaa (:





Queen of Fashion Fatin Liyana :)

''saye tak photogenic & badan tak ramping macam model. 

suke makan bile perlu
suke tgk tv bile perlu
suke jenjalan bile perlu
suke tido bile perlu & TAK PERLU.

sekian pantun 4 rangkap dari saye ♥''Fatin Liyana...
.

Fatin Liyana nih memang cantikkk & pandai berfesyen beb...
Aku suka follow blog Fatin cuz ada banyak tips
berfesyen & kecantikkan  :)

blog Fatin Liyana (: http://honeykoyuki.blogspot.com/

Kak Fatin !!! ure soo beatifull larh !!! :D



Irine Nadia Marcello & Fatin Liyana ,

ure soo hotttt systa !!!! :D