Tuesday, December 14, 2010

AWAS ! Hackers & Fakers semakin mengganas !!!

Hye temen-temen :D

Hackers & Fackers semakin mengganas di alam maya sekarang nih...

Hacker

hacker nih memang genius...
depa nih sebenaqnya merupakan penggemar komputer,khasnya yang dapat mencapai fail terkawal(aku curik ayat nih dari kamus :D ) 
tuhhh diaaa aihhh...
bukan setakat blog jaa,akaun fb,twitter, myspace & laman sosial yang lain-lain ponn depa bole ceroboh...
bahaya tuh beb...
mintak-mintak lah dijauhkan...
fuhh kanan,fuhh kiri...
amin...


* * * * * * * * * * * * *

Faker

sekarang jum kita pot pet pot pet pasai fakers pulak naa...
pada hemat aku,aku rasa an,si fakers nih semua tak layak dikategorikan di dalam kategori genius koddd...
kan,kan,kan...???
aku pown tak tau motif sebenaq fakers nih semua apa tapi berdasarkan ramalan kaji cuaca yang diramal 
oleh Cik Fyna 
iaitu 
aku :) ,motif seseorang itu menjadi faker ialah kerana :-)

1. kemungkinan besar wajah mereka terlalu cun-melecun & tidak boleh ditayang semena-mena...
2. mereka juga mungkin tidak mempunyai wajah
3. kekurangan keyakinan diri
4. tidak berpuas hati dengan seseorang sehinggakan sanggup mencurik foto seseorang yang tidak berdosa ituh lalu membuat akaun palsu...
5. ingin membalas dendam
6. terdesak nak jadi popular dalam kadar segera...
7. tidak ada kerja yang lebih berfaedah untuk dibuat lalu memilih untuk membuat akaun palsu...
8. mugkin juga kerana hobi...
9. mempunyai waktu terluang yg terlalu banyak lalu memilih untuk mbuat akuan palsu...
10. ............. (ramalan yang ke-10 tidak dapat dikenal pasti kerana cuaca tidak menentu & ramalan masih diproses....so,stay tuned yea...)


ramai temen-temen aku yang telah mjadi mangsa fakers...

malah,ada gak fakers yang wat akaun fanpage palsu & mengaku kononnya mereka nih 
Scha Alyahya laa,
Liyana Jasmay laa...


* * * * * * * * * * *

yang nih profile palsu Scha Alyahya yea....
Scha Alyahya
PLEASE READ THIS NOTE:
This profile/fanpage is not Scha Alyahya original FB profile/fanpage

TQ

p/s: THIS IS ORIGINAL FANPAGE SCHA ALYAHYA

http://www.facebook.com/scha.alyahya


Fake profiles/pages alert!
Fake facebook fanpage
Fake facebook profiles
:: Scha Alyahya (Sharifah Nor Azean) : http://www.facebook.com/profile.php?id=1696903605
Regarding Scha Alyahya's social media accounts in cyberspace, below are the REAL accounts.
1) Official Fanpage (monitored n updated by Scha Alyahya herself n admins-as stated on the front page) ::http://www.facebook.com/scha.alyahya
3) Twitter (monitored/tweets all by herself) :: http://twitter.com/schaalyahya
other than that, it's fake. she DOESN'T have Tagged/Myspace/Friendster/Hi5 or any other social media profiles.
Thank you! -ADMIN-

(dipetik dari akaun scha alyahya yang original :


* * * * * * * * * * * * 


haduihhhh..
cam2 aihhh...
& disebabkan cam2 kes jenayah yang melanda alam maya sekarang nih,
aku kini lebih berhati-hati memilih kawan di fb...
yang mana ada gayaa cam samseng jalanan or penjenayah,
aku takkan approve keyh...
nama yang pelik2 & profile pixca yang tak senonoh pown aku takkan approve...
aku berpegang kepada pepatah nih..

''biar tak approve,asal selamat.." :)