Tuesday, December 21, 2010

Dup dap dup dap

Seperti yang disok sek sok sek oleh semua orang,
(hampir semua orang)
Khamis nih result kuaq 

aku juga turut merasa 
dup dap dup dap 
sama seperti apa yang dirasa oleh temen-temen ku yang lain....
aku sampai jatuh sakit nih...
tapi tak kritikal laa...
cuma 
selsema+batuk+sakit tekak+sakit kepala & sakit hati...
cam2 obat aku kena telan  semalam...
aku kena telan 
2 biji obat antibiotic,
1 biji panadol,
1 biji obat selsema 
&
 aku kena telan obat batuk yang colour cam coca cola 
tapi 
tak rasa ponn cam coca cola..


haiiiyaaa...
aku da tak larat nak telan obat lepaih nih....



malam Ahad yang lepas,time dinner,aku tanya la kat Mama ...


aku : mama,bapak bila nak balik?
mama : khamis nih...
aku : hah? khamis nih ka??
mama : yala...psepa?
aku : errr,khamis nih kan result kuaq...
mama : lepaih ambik bapak kat airport,kita p la ambik result...
aku : bapak ikot sekali ka?
mama : yala...awat?
aku : errr. ina takott.....
mama : kalau result tak bagoih pon,boleh p tingkatan 4,cuma tukaq aliran jaa...nanti SPM wat elok2...toksah dok main jaa ingat...
adik :kakak,jangan menangis...(dengan nada memerli)


adik aku cam tau2 jaa aku menangis time tuh...


uhuk,uhuk,uhuk,sedihnyaaa :'(