Thursday, December 16, 2010

Kaka Hany !!!

Kaka Hany !!! 
bila mau balik Penang !!!
suda berzaman Fyna menanti kepulangan kaka..:'( 
(mood sedih seketika...)

nih lah Kaka Hany...ayuuu kannn :)

Wahai temen2,kaka hany nih kaka sepupu aku :) 
beliau single lagiii tauu...
eyh,single lagi ka???
jap,jap,jap..
single lagi kowt...

kaka hany 1 sekolah dengan besfren merangkap kekasih gelap aku iaitu Irah....
tapi sekarang Irah 1 sekolah dengan aku :) 


kaka Hany pown baru jaa habis SPM...


aku memang sayang gylaaa yang teramat sangat kat kaka Hany nih...


aku hingat lagi time Raya 2007,aku,Myna & kaka Hany pi kutip duit raya weyyyy...
time tuh aku & Myna darjah 6 & kaka Hany form 2...
dah besaq kerbau pown dok kutip duit raya lagiii....
kami 3 ekoq tanpa segan silu pi pusing 1 kampong & kutip duit raya...
aku tengok budak-budak len yang dok kutip raya kat kampong tuhh semuaanya kecik2 cili padi...
cuma kami 3 orang jaa agak sesat & terencat akal fikiran...
HAHA :D 
& disebabkan aku yang paling tinggi antara kami bertiga,makcik2 tuh semua dok ushar pelik kat aku...
ayoyo...
wahai mak cik,saya tau la saya tinggi ala-ala finalis America Next Top Model,tapi,toksah lah dok ushar pelik....
maybe mak cik tuhh ushar pelik kat aku sebab aku ada potensi nak jadi America Next Top Model kowt...
hikhikhik....
(agak bangga seketika (: )


then antara xtvt aku & kaka hany time kat kampong is kami akan ronda 1 kampong dengan berjalan kaki...
walaupon kampong kami nih besaq gedabak,tiada istilah penat untuk ronda 1 kampong kerana bila kami bersama,segalanya sanggup kami lakukan :D




then,kami akan singgah kat kedai Pak Dollah semata-mata sebab nak usyar anak Pak Dollah..
hehikhehik...




kadang2,kalau confident level kami tinggi,kami akan lalu kat depan padang bola sebab nak ushar mamat-mamat kat situ...
haiyo,terokk kan kami nih...



masa aku darjah 3 ,kaka Hani berkenan kat rambut palsu aku...
ala,yang sepit rambut ada rambut palsu tergentong2 tuhhh...
time tuh kan famous klip rambut palsu tuh...
& disebabkan perasaan sayang aku terhadap kaka Hany,aku sanggup bagi rambut palsu aku kat kaka Hany...
first2 aku rasa agak berat hati nak bagi klip rambut palsu tuh,tapi,takpa la,asalkan kaka Hany bahagia :)



Kaka Hany !!! iloveyousomuch!!!!