Wednesday, December 1, 2010

time saya muda-muda dulu :D

tadi aku baca komen2 lama yg kawan2 aku komen kat picture aku...
mengimbau memori laaa ann....
ada satu picture aku nih an,ada la dua ekoq mamat komen,depa dua ekoq tuh kamceng r gak...
ala,aku yang jodohkan  depa dua ekoq nih...
maybe sebab depa sekepala kowt sebab tuh boleh jadi rapat walaupun x penah jumpa...
sumpah,depa dua ekoq nih memang gyla tahap babun kat Afrika nun..:D 
depa dua ekoq nih memang suka menyakat aku...
mentang-mentanglah aku nih maseh muda..
.aku nih kiranya adik la an,tapi aku langsung x penah hormat kat depa sebab perangai depa cam 
PAKYA (geng aku jaa tau apa maksud nih)
HAHA :D 
sekoq dok SPM sekarang nih & lagi sekoq dok wat apa sekarang,aku pown tak tau la...
da lama x sok sek sok sek dengan depa nih...
kepada A &
(nama sebenar tak leh disebut sebab nanti free2 jaa depa dapat publisiti...hikhikhik...jahatnya aku),teruskan legasi pemikiran gyla anda ituh yea :D



ni lah rupa depa dua ekoq...:)


comei kannnn :)


Ғʏиα мιcнαɛ :)