Monday, July 25, 2011

Avada Kedavra!




Assalamualaikum people :) 


cerita nih dah basi sebenaqnya tapi aku still nak cerita gak :D 
okayy,malam jumaat lepas,aku tengah blogwalking,then suddenly Irah,temen ku yang sangat lah kecik (irah relax irah,jangan marah :P)& comel yang amat ajak aku pi QB.aku pon apa lagi kan,aku tolak mentah-mentah ajakan si Irah tuh sebab aku betoi betoi broke ooo :O 
then Irah tetap jugak nak aku pi (aku tau hang sayang aku kannn,sebab tuh hang nak jugak aku kuaq dengan hang :D auwww ! :P )
then dia kata dia will support aku.
whoaaaa ! 
gila kau orang nak belanja hang tengok wayang ! aku pon tanpa pikiaq panjang,teroih setuju dengan lamaran Irah untuk kuaq dengan dia :D 
WOO-HOO! 
tapi makan aku kena bayaq sendiri :'( 

"Eleh,orang dah belanja hang tengok wayang takkan lunch pon hang nak dia bayaq kottt..."


Yalah,aku bersyukoq sangat sangat sebab ada orang yang sudi nak belanja aku movie :') 
Harry Potter & The Deathly Hallows Part II youuuu ! 
memang rugi lah kan kalau tolak rezeki :D 
Thanks for the movie Irah :') 
aku pon kelam kabot lah cari baju nak pakai...
then terpaksa lah pakai baju yang dah banyak kali aku pakai kuaq sebab aku tak sempat nak beli baju youuuu ! 
kalau habaq awai awai,sempat lah jugak aku pi beli baju kat market ka apa kaaa...
Haish! 

"Eleh,orang dah ajak hang kuaq takkan tuu pon hang nak bising kottt..."


Okayy,aku tak bising dah :D


 yang kiri tuh lah Irah :D comel kann :) yang kanan tuh finalis Malaysia Next Top Model 2012 :D

yang kanan tuh dok buat muka tak puaih hati sebab dia kena bayaq sendiri lunch dia...

budak nih tak habes lagi dok tunjok ketidakpuasan hati dia

Wanie,finalis Malaysia Next Top Model 2012 & Myna :)

 memang aktiviti wajib kott ambek gambaq kat cermin washroom QB(: Myna lah yang ajaq kami buat aktiviti posing  nih semua :D

yang finalis Malaysia Next Top Model 2012 tuh dok sengeh sonok apa tak tauu

Wanie syanggg ! aku dah anggap Wanie nih dah macam kak aku  tauu :) beliau sangat memahami saya :')

Oh! Irah sonok dapat kuaq dengan finalis Malaysia Next Top Model 2012 :) sampai pelok aihh :D

aku segan sebenaqnya kuaq dengan orang orang lawa ><

The End :D