Wednesday, July 13, 2011

Pelajar bersemangat untuk buat kerja amal setelah makan sarapan yang bertaraf 7bintang :D



Assalamualaikum (:


 Hari nih,semua(hampir semua) budak form 4 dihantar ke TamanBotani bagi menjalankan khidmat masyarakat apa nntah..
ala,yang untuk subjek Sivik tuhh...


aku memang semangat gyla arh nak buat khidmat masyarakat uhh sebab aku dah makan breakfast ala ala lunch yang disediakan oleh pihak sekolah :) 


pertama kali dalam tempoh dua abad,sekolah aku menyediakan makanan yang bertaraf tujuh bintang kepada para pelajarnya(: 
well, memang sekolah ada sediakan makanan,tapi kualiti & kuantiti makanan yang disediakan oleh pakcik kantin tuh lansong tidak memuaskan :( 
selalu pakcik tuh buat nasi goreng yang nasinya kekadang separoh masak,kekadang terlebih masak,ayam pon berapa ketol ja dia letak...
yang tuh pon ayam yang kecik kecik tuhh,yang dah dipotong tuh..
then sayur pon yang tak sehat ala ala cam nak basi punya jenis dia letak...
sapa yang nak makan makanan cam tuh haaa? 
tapi,aku tetap makan jugak sebab aku jenis yang tak tolak rezeki:) 
apatahlagi time aku lapaq...
kompem lincin arh aku makan walaupon nasigoreng kantin tak semewah & sesedap makanan kat 
Restoran Kampungku :D 


Betapa terkezutnya aku bila aku tengok makanan yang cikgu bagi tadi...
gyla mewah okayy breakfast tadi...
aku rasa,tak pernah kot sekolah aku bagi makanan yang semewah & sesedap tuh kat para pelajar...
patot arh,bukan pakcik kantin yang buat breakfast tadi,tapi cikgu order punya...
semua pakat dok kata makanan yang sekolah bagi nih sedap & better than makanan yang pakcik kantin masak & aku setuju sesangat arh :D


wajah-wajah riang para pelajar kerana dijamu dengan breakfast bertaraf 7bintang :D
 sedih toii aku tengok :')