Monday, March 25, 2013

LEPAS SPM II





Alhamdulillah setelah penat lelah bekorban masa tenaga segala bagai untuk SPM selama ni tak sia-sia :)
Allah dah makbulkan doa aku :') Aku memang tak sangka langsong result aku will turn out to be like this which is good.I guess.Aku memang dah try kaw kaw punya ar masa exam hari tu...tak sia-sia jadi zombi separuh panda yang berfizikalkan tubuh badan manusia angkara menelaah bahan-bahan bacaaan SPM yang agak membosankan tu.

tapi

aku tau ada orang cakap & kritik result aku.ramai.kritik.disebabkan 1 subjek tu ja,subjek yang aku benci yang memiserable kan hidup aku maka semakin bertambah lah benci aku terhadap ia.



Kepada cikgu Hanisah,saya mintak ampun sangat2.saya tau cikgu kecewa dengan saya.cara cikgu ajaq tak pernah salah.saya ja yang tak mau belajaq.saya tak suka subjek tu.its not in the blood alasan saya.alasan saya untuk tak skor dalam subjek tu.tapi terima kasih sebab ajaq saya selama ni :')



Terima kasih sangat2 kat cikgu iza & cikgu Normani(my concerned mak angkat ever) untuk semua nota2 BM dan nasihat serta ilmu yang telah cikgu kongsikan.memang berguna sangat2 nota2 yang belambak2 tu :D


Thxx gak cikgu Naimah sebab bagi saya pinjam buku peta minda cikgu yang colour2 tu & sory sebab buku tu dah cam tak seperti keadaan asal covernya.Thxx sebab ajaq saya cara nak jawab soalan2 PD & tak jemu2 explain dalam kelas walaupon cikgu tau saya tengah pikiaq pasai ntah apa apa.

Thanks gak kat Cikgu Furziah yang tersayang :) thank you for always supporting me,for always hoping I can do it.all the advice you gave me & everything,I really appreciate it :')

Terima kasih kat semua cikgu2 yang telah ajaq saya selama ni.terima kasih banyakbanyaakbanyak :')


 Last but not least thanks a lot to my families & friends.you all are the reason for me to move on.
Mama,Bapak,Chak,Mummy Aida yang sentiasa believe that im matured enough to think and do what best for myself.