Wednesday, June 22, 2011

Tolong jangan PAKSA orang UNDI foto anda & jangan MAKI bila orang tak nak undi foto anda!

Assalamualaikum :)
wordless Wednesday,tapi kalau aku nak taip entri gak,tak pa kan =)
Sekarang ni kan banyak contest yang diadakan melalui Facebook...
aku pun penah gak masok contest kat FB...
tapi kena jalankan aktiviti  menjemput/memujuk kawan-kawan untuk like link kita...
tuh yang leceh tuh...
tapi tak kesah la kan,sebab tuh bukan point entri nih...

ada orang hantar mesej & suruh aku undi foto kawan dia...& this what happened....


BABAK 1


 okayy,orang ramai mula tak puas hati sebab nama mereka ditag dan inbox mereka dipenuhi dengan mesej yang menyuruh mereka untuk undi...




BABAK 2:
tuan yang hantar mesej pula mula meluahkan isi hati sebab ramai orang tak mau undi...




kau suruh orang like,tapi ayat kau pon sempoi sangat...macam mana orang tak nyampah hah?




BABAK AKHIR:




okayyy,aku memang setuju dengan akak nih...
 
  • sorry la yeah,identiti anda tidak saya rahsiakan :)