Thursday, July 7, 2011

Akhirnya,boleh jugak aku tengok Showdown2011 semalam :')

Assalamualaikum :)
okayy,memang sudah sedia maklum bahawa semalam merupakan Final Showdown2011,maka hampir setiap manusia di bumi tanah melayu yang memang fanatik akan rancangan realiti ini tidak ketinggalan untuk menontonnya.Untuk pengetahuan anda,saya pon antara peminat setia Showdown.Tetapi saya tidak dibenarkan untuk menonton Showdown2011 kerana Mama saya cakap rancangan tv sebegini tidak memberi faedah jika menontonnya :'( 
jadi,saya terpaksalah akur kerana tidak hingin digelar anak durhaka..


tetapi...


pada satu senja nan indah iaitu semalam...



Bapak  : I want to watch Showdown..today final...
Aku     : You watch Showdown? ( aku agak hairan sebab tiba-tiba jaa Bapak nak tengok Showdown)
Bapak  : Yea,must watch...
Aku      : You only catch the final?
Bapak  : The final only la I want to see :)



Aku pon apa lagi kann,aku pon dengan  excitednya,juin Bapak tengok Showdown sekali laa :D 
Maka kedua-dua anak beranak itu pon duduklah menghadap tv sambil menonton rancangan kesukaan ramai itu :)


then time final battle tuh,Bapak bersuara



Bapak  : They dancing like a frog is so much better than wasting time rempit...at least this dancing activity is something healthy...
Aku     : Yeahh ( okayyy,memang aku setuju 100% dengan Bapak :D )




Bapak pon support HMC Phlow ooo :D oh yeahhh!we're one gang Bapak ! :D

Tapi aku nak HMC Phlow menang :'(