Thursday, July 7, 2011

Aku couple dengan musuh aku sendiri??!!

"Aku couple dengan musuh aku sendiri"


sebenaqnya,cerita dia cam nih...
aku ada musuh & aku tak pernah pon cari pasai dengan musuh aku nih...
cakap pon jarang...
then aku pon tak tau lah camna aku leh kamceng dengan dia nih...
memang kami bestren forever arh...
lepak sekali segala bagai...
memang pelik sebab aku memang jenis yang tak lepak dengan kaum lelaki...
selalu aku lepak dengan kaum gegirl jaa...
then heboh satu malaya nih bahawa aku & musuh aku nih  
the new hottest couple (uwekkk!nyampah aku dengan gelaran tuh)
memang bizarre,aku punya laa sayang kat musuh aku tuh sampai 
ZV (jejaka idaman malaya yang aku syiok gyla:) )
mintak couple dengan aku pon aku tolak habes-habisan ><
then aku mula sedaq 
menyesal tolak cinta ZV :'( 
tibatiba aku dengaq sora adek aku dok keriau nama aku...
laaa!mimpi jaa rupa-rupanya :') 
phewww!what a nightmare...
Ya Allah,betapa bersyukoqnya aku apabila mengetahui nih semua hanyalah mimpi semata-mata =') 
tuu laa aku pelik,camna aku boleh couple dengan musuh aku & camna ZV,jejaka idaman malaya leh mintak couple kat aku? 
segala persoalan terjawap apabila mengetahui ia hanyalah mimpi (: 
Alhamdulillah :') 
tapi aku tak puaih hati laa sebab ZV mintak couple dengan aku tuh hanyalah mimpi D':



Well,I always wants my dreams to come true...but I don't want this dream to come true!Being together with my enemy is something I don't want to...



"Aku couple dengan musuh aku sendiri"
okayy! statement nih 100% tak betol (: